INGRIJIREA TENULUI- PARTEA I

Rutina mea de seara

Zilnic pielea noastră este afectată de factori externi, astfel trebuie sa avem grija deplina cum ne hidratăm, cu produse prielnice tipului de ten pe care il avem. Regula de aur:cunoaste-ti tenul si alege produsele potrivite!

Tenul meu este de tip normal (fără exces de sebum, fără descuamări, dar pielea este sensibilă), astfel ca pot aplica, pe față, tratamente cu orice tip de textură (crema, gel, ser, lichid, pudra). 
Iată pașii pe care ii parcurg, in fiecare seară, pentru a avea un ten curat, lipsit de impurități:

1. demachierea - cea mai importantă etapă. Necesită atenție deosebită deoarece modul în care ne demachiem joacă un rol esențial in rutina de beauty. De acest pas
depinde, in mare parte, aspectul tenului tău. Apa fierbinte, sau prea rece, usucă și irită pielea, cauzând ruperea capilarelor (principala cauză a apariției petelor de roșeață).
Cel mai bine mă înțeleg cu apa micelară. Din experiența mea, am observat că aceasta curăță tenul in profunzime, comparativ cu gelul demachiant, șervețelele sau laptele demachiant. Cel mai des utilizez apa micelară de la Bioderma, Ivatherm și La Roche-Posay.


2. curățarea tenului cu scrub - scrubul are rolul de a exfolia pielea. Nu doar că îndepărtează celulele moarte de la suprafața pielii, ci si desfundă porii astupați si înlătură urmele de murdărie care pot provoca aparitia acneei. Cel pe care il folosesc in momentul de față este Beauty Formulas Facial Scrub with Activated Charcoal. Lucreaza extrem de bine cu tenul meu. Uneori îmi “prepar” propriul meu scrub, dar vom vorbi despre acest subiect in viitoarele bloguri.

3. aplic masca faciala anti-acnee - Skinegal, produsă de Dermaglin este favorita mea. Mă scapă imediat de impurități și toxine deoarece are la bază argilă verde. Calmează zonele afectate de acnee, inflamații și roșeață. Masca este in special creată pentru persoanele cu tenul gras si mixt cu tendință acneică. Se recomanda a se utiliza de 2 ori pe săptămână, dar eu o folosesc odata/săptămână sau chiar la 2 săptămâni.


4. preferatele mele sunt șervețele mască - hidratează intens tenul, pielea fiind mai fină și revitalizată. O ador pe cea de la Garnier, conține extract de rodie și acid hialuronic + miroase extrem de fain si are durabilitate îndelungată ( aproximativ o săptămână).


5. după ce am parcurs toate etapele pentru curățarea tenului, aplic crema GlykoLift cu efect de lifting de la Ivatherm. Are efect imediat, crește luminozitatea tenului și reduce ridurile.
Despre ser vom discuta in blogul următor. 


6.înainte de culcare, folosesc cateva picaturi de Bio-Oil PureCellin care ajuta la refacerea pielii deshidratate, netezire si ajută la refacerea cicatricilor (se poate aplica atât pe față cât și pe corp).

Voi cum aveti grija de sanatatea pielii voastre?

Comentarii

Postări populare