PAR SANATOS LA TINE ACASA


Hello, hello buburuzelor! Cum ati petrecut aceasta saptamana insorita de toamna? Eu m-am tot gandit la subiectul de astazi, asta datorita faptului ca vreau sa impartasesc cat mai multe lucruri cu voi.

Cu siguranta, toate ne intrebam cum putem avea acel par minunat, stralucitor, pe care doar in reviste il vedem. Cautam pe internet fel de fel de tratamente naturiste, folosim toate minunatiile ce mai apar pe piata, rugam bunicile sa ne vorbeasca despre tratamentele stravechi, dar totul este in zadar. "De ce?". Pentru ca, in loc sa folosim cateva tratamente prielnice tipului nostru de par, noi cumparam tot ce gasim in magazin. 

Nu de mult am realizat si eu lucrul acesta. Achizitionam tot ce mi se parea atractiv, firma buna, feedback bun, dar ce dadea roade
la alte persoane, la mine nu functiona. Am inceput sa ma documentez despre tratamentele naturiste dar si despre tipul meu de par (este des, vopsit, cu firul foarte subtire, se ingrasa extrem de repede).

In momentul de fata am 5 tratamente, pe care mi le prepar singura, acasa, si care dau roade.

1.masca cu ulei pentru crestere, hidratare: se amesteca, intr-un bol, 3-5 lingurite de ulei de ricin, ulei argan, ulei de cocos, 2-3 capsule ce contin vitamina E uleioasa. Substanta obtinuta se aplica pe par, de la radacina pana la varfuri. Pentru rezultate mai bune, se lasa sa actioneze peste noapte, dar da roade si dupa un interval mai scurt de timp , 30 minute-1 ora.  


2.masca impotriva caderii parului: se utilizeaza 3-5 lingurite de ulei de masline, 1-2 galbenus de ou, zeama de lamaie/grefa. Se aplica de la radacina pana la varfuri lasand sa actioneze 45 minute-1 ora. In tot acest timp puteti masa usor scalpul.


3.tratament cu vin rosu: reda stralucirea firului de par, facandu-l mai rezistent. "Spalati" parul cu vin, lasati sa actioneze timp de 30 minute apoi clatiti.


4.tratament pentru volum: amestecam 1 avocado. 3-5 lingurite de miere de albine, 1 galbenus de ou, jumatate cana de iaurt si 3-5 lingurite ulei de masline. Se aplica masca de la radacina pana la varfuri, masati usor parul dupa care se lasa sa actioneze timp de 1-2 ore. 


5.masca cu babane: repara parul in profunzime, deoarece banana contine potasiu, vitamina B6, folati. Daca amestecati o banana cu jumatate cana de lapte, veti obtine un par matasos, stralucitor si drept. 

 


Varfurile trebuie tunse periodic, cam la 1 luna, 2. Niciodata varfurile spicuite nu vor da un aspect placut. Atat masurile, cat si timpul de actiune al tratamentului, poate creste, in functie de tipul si lungimea parului. Bineinteles, dupa utilizarea lor, spalati bine parul!

Produsele le gasiti in farmacii si in magazinele de specialitate.


Comentarii

Postări populare