SI TU POTI AVEA PARUL REGENERAT IN 3 MINUTE


Hello, hello buburuzelor! Stiu ca nu am vorbit o perioada de timp indelungata, dar promit ca ma voi revansa. A fost o saptamana haotica pentru mine. Partea cea mai buna este ca am avut timp sa testez cateva produse super revolutionar. 

Dupa cum am vorbit si in postarea anterioara, despre tratamentele naturiste pe care eu le folosesc mereu, atat pentru cresterea parului, cat si pentru hidratare, click aici pentru al citi , am decis ca astazi sa postez un articol legat tot despre par. 

Sunt super, super multumita de aceste 2 produse. Am ramas placut surprinsa cand am observat ca., dupa o saptamana de la utilizarea lor, deja se vedeau modificarile. 


Da, este vorba destre samponul Pantene Pro-V Repair & Protect si Balsamul Spuma Pantene Pro-V Repair & Protect. 

Samponul are efect reparator, hidrateaza firele despicate si regenereaza parul uscat, facandu-l moale, stralucitor dar si sanatos. Balsamul nu il voi schimba o buna perioada de timp, de acum incolo, deoarece face minuni! Recunosc, textura sub forma de spuma este principalul factor care m-a determinat sa achizitionez acest produs. Hidrateaza parul la fel de bine ca un balsam normal doar ca, diferenta consta in faptul ca, acest balsam nu ingreuneaza parul, oferindu-i volum.

Va sfatuiesc sa folositi, atat balsamul cat si samponul. Impreuna dau roade.


Inainte de uscare, folosesc serul pentru varfuri despicate de la Gerovital. Regenereaza parul, repara varfurile despicate. Produsul se aplica pe parul umed, de la jumatatea firului de par in jos si are efect indelungat. Nu este necesara utilizarea sa la fiecare spalare.

Produsele le puteti gasi atat online: Pantene, cat si in farmacii sau in magazinele de specialitate.

Follow me on Instagram.       

                                         
See you soon! Kisses 💋
                                             

Comentarii

Postări populare